57. nu händer det igen

bara för jag får en smula panik när jasmin skriver inlägg riktade till mig så ska jag göra likadant till henne och hoppas hon får en liknande känsla som jag får.

alltså jaaasmiiiiin! TELL ME NOW NOW NOW! JAG FÅR FASEN DAAAAAAAAAAAAMP!
jag har god lust att ge dig ett ultimatum: att om du inte berätta det du nu vill berätta så lägger jag ner bloggen.
japp! jag avsluta kontot och allt. jag är så jäkla nyfiken så då kan du inte säga att du har något att berätta... MEN sen inte berätta iaf?! det är bara kyligt :(

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

snaaart åker jag till gullbranna och jag har inte packat, vet inte vad jag ska ha med mig, ingen skjuts ut till värnamo, vet inte riktigt när mitt tåg går, vet inte hur jag ska komma från halmstad ut till gullbranna, vet inte om jag har ett tält att bo i där nere, vilka tider jag ska jobba, hur mycket det kostar, vilka tider de konserter jag vill gå på är, hur vädret kommer vara, senare vet jag inte hur jag ska komma hem osv osv. jag känner verkligen att jag har koll alltså! (NOT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0