64. (nitendo 64?)

Har inte bloggat för jag har inte haft tid. eller ne, vem försöker jag lura? jag ha helt enkelt glömt bort bloggen. Men det har väl inte hänt särskilt mycket i mitt liv sen sist jag skrev?

Har typ... jobbat på rosendal, varit med fina vänner, festat, sovit, varit bad girl, lekt barnmorska åt min katt (hon fick kattungar) liksom, det gamla vanliga har typ hänt?
ahh juste, jag färgade håret igår :) blev gaaaaanska mörkt, men jag överlever. och det firade jag med två vänner med att åka till donken kl 1 på natten och sedan klunka lite varmt för halsen. Mhh, det var en fin kväll igår :)

idag var det egentligen lite planer om att jag och lilla jasse skulle dra till värnamo, meeen det blev ändringar på det då vi båda fick andra saker i vägen. hoppas du får en bra dag iaf sötnos ♥

tänkte först visa hur håret blev MEN jag tycker det ska förbli en hemlighet ett tag till. (har inte en enda vän som vet hur min hårfärg ser ut. eller okej, de jag var med igår vet. men ingen annan. MOHAHAHAH)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0