73. praktik vecka 2

Praktiken går prima banana och har även sprungit in i två klasskamrater de två senaste dagarna. Igår var jag och Ngan på risk1 och hade tråkigt i 4h, sen snodde jag chopstick så hon kunde äta sin mat då hon hade glömt bestick. hihi. och idag sprang jag in i Elin då jag skulle hem och hon skulle börja sitt pass. Trevligt. Nästan glömt av att jag går i skolan nu.

Men nu är det bara helgen kvar (ledig imorgoooon!) sen så har man påsklov. Då ska jag äntligen få sova ut och göra läxor så jag slipper dem sen. Kul...

Aja. Tyckte bara bloggen behövde få ett nytt inlägg. Ointressant och så, men alltid något. Nu ska jag ut och gå med brushan, fettet behövs skakas om lite efter ätit på sibylla. hihi ^^

ps. min lille bror är söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0